Klanttevredenheidstoets

Dienst

(SmartConnect import, batch-id = CORA 4.3.xml-20231020213757)
(SmartConnect import, batch-id = CORA 4.3.xml-20240224140953)
 
Regel 2: Regel 2:
|Elementtype=BusinessService
|Elementtype=BusinessService
|Paginanaam=Id-64d9f997-f710-327e-0bfe-1e0c556d6d03
|Paginanaam=Id-64d9f997-f710-327e-0bfe-1e0c556d6d03
|(Her)ontwikkeling eenheden=Ja
|(Her)ontwikkeling eenhedenLanguages=nl
|(Her)ontwikkeling eenheden_nl=Ja
|ArchiMateVersion=3.1
|Bron=CORA 4.0
|BronLanguages=nl
|Bron_nl=CORA 4.0
|CORA-concepttype=Dienst
|CORA-concepttypeLanguages=nl
|CORA-concepttype_nl=Dienst
|CustomProperties=CORA-concepttype, Bron, Toelichting, Planmatig onderhoud, Reparatieonderhoud, (Her)ontwikkeling eenheden, P&D model
|Documentation=Klanten die producten en diensten afnemen van de woningcorporatie kunnen benaderd worden om de waardering van de geleverde dienst of service op (on)gestructureerde wijze te waarderen.
|DocumentationLanguages=nl
|Documentation_nl=Klanten die producten en diensten afnemen van de woningcorporatie kunnen benaderd worden om de waardering van de geleverde dienst of service op (on)gestructureerde wijze te waarderen.
|ImportSource=ArchiMate
|ImportSource=ArchiMate
|ArchiMateVersion=3.1
|Label=Klanttevredenheidstoets
|LabelLanguages=nl
|Label_nl=Klanttevredenheidstoets
|Label_nl=Klanttevredenheidstoets
|LabelLanguages=nl
|P&D model=Ja
|Label=Klanttevredenheidstoets
|P&D modelLanguages=nl
|Documentation_nl=Klanten die producten en diensten afnemen van de woningcorporatie kunnen benaderd worden om de waardering van de geleverde dienst of service op (on)gestructureerde wijze te waarderen.
|P&D model_nl=Ja
|DocumentationLanguages=nl
|Planmatig onderhoud=Ja
|Documentation=Klanten die producten en diensten afnemen van de woningcorporatie kunnen benaderd worden om de waardering van de geleverde dienst of service op (on)gestructureerde wijze te waarderen.
|Planmatig onderhoudLanguages=nl
|Planmatig onderhoud_nl=Ja
|Reparatieonderhoud=Ja
|ReparatieonderhoudLanguages=nl
|Reparatieonderhoud_nl=Ja
|Semantictitle=Klanttevredenheidstoets
|Semantictitle=Klanttevredenheidstoets
|CORA-concepttype_nl=Dienst
|Toelichting=Output bedrijfsproces
|CORA-concepttypeLanguages=nl
|ToelichtingLanguages=nl
|CORA-concepttype=Dienst
|Bron_nl=CORA 4.0
|BronLanguages=nl
|Bron=CORA 4.0
|Toelichting_nl=Output bedrijfsproces
|Toelichting_nl=Output bedrijfsproces
|ToelichtingLanguages=nl
|Toelichting=Output bedrijfsproces
|Planmatig onderhoud_nl=Ja
|Planmatig onderhoudLanguages=nl
|Planmatig onderhoud=Ja
|Reparatieonderhoud_nl=Ja
|ReparatieonderhoudLanguages=nl
|Reparatieonderhoud=Ja
|(Her)ontwikkeling eenheden_nl=Ja
|(Her)ontwikkeling eenhedenLanguages=nl
|(Her)ontwikkeling eenheden=Ja
|P&D model_nl=Ja
|P&D modelLanguages=nl
|P&D model=Ja
|CustomProperties=CORA-concepttype, Bron, Toelichting, Planmatig onderhoud, Reparatieonderhoud, (Her)ontwikkeling eenheden, P&D model
|Occurs in model=Id-c8bbfc95-7643-310f-b1b9-4814a160adba
|Occurs in model=Id-c8bbfc95-7643-310f-b1b9-4814a160adba
}}
}}

Huidige versie van 24 feb 2024 om 18:50

Klanttevredenheidstoets

Klanten die producten en diensten afnemen van de woningcorporatie kunnen benaderd worden om de waardering van de geleverde dienst of service op (on)gestructureerde wijze te waarderen.

Toelichting

Output bedrijfsproces

Gerelateerde views


Relaties


    Contextdiagram


    Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 24 feb 2024 om 18:50.