Klachtmanagement
Bedrijfsfunctie
Kennismodel
Type: Bedrijfsfunctie
Soort: Primair
Sector specifiek: Nee
ArchiMate
- Elementtype
- BusinessFunction
- Element-id
- Id-67825708-ad4d-26bf-ce4b-444f9215eed0
- ArchiMate-model
- CORA 4.3
- Bron
- CORA 4.0
Klachtmanagement
Het zorgdragen dat klachten over de dienstverlening in behandeling worden genomen en worden afgehandeld.
Gerelateerde views
- Applicatieservices geplot op bedrijfsfuncties
- Bedrijfsfunctiemodel
- Bedrijfsfunctiemodel met processen en diensten
- CORA Bedrijfsfunctiemodel Lefier
- CORA Bedrijfsfunctiemodel Woonstad
Relaties
- Klachtmanagement aggregeert Afhandelen klachten dienstverlening (AggregationRelationship)
- Klachtmanagement realiseert Afgehandelde klacht dienstverlening (RealizationRelationship)
- Klantbeheer aggregeert Klachtmanagement (AggregationRelationship)
Contextdiagram