Serviceovereenkomst
Elementtype | : | Representation |
Element-id | : | Id-da2d4420-8017-ffd4-bd68-7622cacd971f |
ArchiMate-model | : | CORA 4.3.1 |
Label | : | Serviceovereenkomst |
Documentatie | : | Let op: heeft bij reparatieverzoek andere lading dan bij servicekosten |
Bron | : | CORA 4.1 / Processenboek |
CORA-concepttype | : | Informatieobject |
Aedes processenboek | : | Ja |
ArchiMate-views
- 020 Verantwoorden verhuring
- 020 Verhuren eenheid
- 030 Intake klantvraag
- 044 Regisseren reparatieonderhoud
Relaties
- Klantrelatie verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)
- Bijwerken huuradministratie verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)
- Bepalen uitvoerende verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)
- Opstellen huurovereenkomst verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)
- Uitvoeren intake klantvraag en stellen diagnose verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)
- Afhandelen verhuring in systeem verwerkt Serviceovereenkomst (AccessRelationship)