Contactmanagement
Bedrijfsfunctie
Kennismodel
Type: Bedrijfsfunctie
Soort: Primair
Sector specifiek: Nee
ArchiMate
- Elementtype
- BusinessFunction
- Element-id
- Id-a8b5b0cf-a428-a3e7-598d-5c4692b1539d
- ArchiMate-model
- CORA 4.3.1
- Bron
- CORA 4.0
Contactmanagement
Het onderhouden van de relatie met klanten en ketenpartners.
Gerelateerde views
- (Her)ontwikkelen en opleveren vastgoed (Procesketen)
- Applicatieservices geplot op bedrijfsfuncties
- Bedrijfsfunctiemodel
- Bedrijfsfunctiemodel met processen en diensten
- CORA Bedrijfsfunctiemodel Lefier
- CORA Bedrijfsfunctiemodel Woonstad
- Eerstelijns afhandeling klantvraag (Procesketen)
- Inkopen, leveren en verrekenen servicecomponenten (Stuurscenario)
- Leveren, afrekenen en managen contract servicecomponenten (Procesketen)
- Periodieke huurverhoging (Procesketen)
- Planmatig onderhoud inclusief (M)JOB (Stuurscenario)
- Reparatieonderhoud (Procesketen)
- Verhuurmutatie (Stuurscenario)
- Verwerken verzoek huuropzegging (Procesketen)
- Wijzigen tenaamstelling (Procesketen)
Relaties
- Contactmanagement aggregeert Afhandelen klantvragen (AggregationRelationship)
- Contactmanagement realiseert Contactinformatie (RealizationRelationship)
- Verwerking klantvraag bedient Contactmanagement (ServingRelationship)
- Routering klantvraag bedient Contactmanagement (ServingRelationship)
- Notificering terugkoppeling bedient Contactmanagement (ServingRelationship)
- Klantbeheer aggregeert Contactmanagement (AggregationRelationship)
Contextdiagram