ArchiMate-relatie Opvragen Signalering
ArchiMate_TriggeringRelationship.png
Relatietype  : TriggeringRelationship
Relatie-id  : Id-87b14d62-86d2-a3bc-77c4-0e1ded553a56
ArchiMate-model  : VERA 4.1 Patches
Vanaf  : BP Bediening Klant (BusinessProcess)
Naar  : BP Beheren Relatiegegevens (BusinessProcess)
Label  : Opvragen Signalering
Documentatie  : Ophalen van een signalering rondom de relatie.

Toelichting

Het is gewenst om bij klantcontacten met een relatie te weten of er een signalering van toepassing is. Een signalering kan zijn het feit dat de klant in een overlastzaak betrokken is of bijvoorbeeld een deurwaarderzaak. Het bericht geeft geen informatie over de deurwaarder of de specifieke overlast. Om deze informatie op te halen zijn aanvullende berichten noodzakelijk zoals het opvragen van een zaak of dossier rondom overlast.

Scenario's

Primair

  • Als medewerker klantbediening wil ik informatie hebben over de signaleringen bij een klant over mogelijk overlast zodat de klant beter te woord gestaan kan worden.
  • Als medewerker klantbediening wil ik weten of er een deurwaarderszaak loopt bij een klant zodat de klant beter te woord gestaan kan worden.
Objecttype  : Trigger
Bericht  : Signalering opvragen
Resource  : BRG:Signaleringen
ArchiMate-views  : 
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 10 feb 2023 om 19:03.