ArchiMate-relatie Opvragen Signalering
Relatietype | : | TriggeringRelationship |
Relatie-id | : | Id-87b14d62-86d2-a3bc-77c4-0e1ded553a56 |
ArchiMate-model | : | VERA 4.1 Patches |
Vanaf | : | BP Bediening Klant (BusinessProcess) |
Naar | : | BP Beheren Relatiegegevens (BusinessProcess) |
Label | : | Opvragen Signalering |
Documentatie | : | Ophalen van een signalering rondom de relatie.
ToelichtingHet is gewenst om bij klantcontacten met een relatie te weten of er een signalering van toepassing is. Een signalering kan zijn het feit dat de klant in een overlastzaak betrokken is of bijvoorbeeld een deurwaarderzaak. Het bericht geeft geen informatie over de deurwaarder of de specifieke overlast. Om deze informatie op te halen zijn aanvullende berichten noodzakelijk zoals het opvragen van een zaak of dossier rondom overlast. Scenario'sPrimair
|
Objecttype | : | Trigger |
Bericht | : | Signalering opvragen |
Resource | : | BRG:Signaleringen |
ArchiMate-views | : |
Contextdiagram