Routeren klantvraag
Elementtype | : | BusinessProcess |
Element-id | : | Id-260aa45b-8eaa-bbdf-b4aa-f61aa1b354fb |
ArchiMate-model | : | CORA 4.3.1 |
Label | : | Routeren klantvraag |
Documentatie | : | Routeer de binnengekomen klantvraag naar de afdeling die de klantvraag moet beantwoorden. Dit kan ook een externe zijn.
Input: Ontvangen klantvraag Output: Gerouteerde klantvraag |
CORA-concepttype | : | Processtap |
Bron | : | CORA 4.1 |
Servicekosten | : | Ja |
Aedes processenboek | : | Ja |
ArchiMate-views
- 030 Afhandelen klantvraag
- Eerstelijns afhandeling klantvraag
- Inkopen, leveren en verrekenen servicecomponenten
- Leveren, afrekenen en managen contract servicecomponenten
- Periodieke huurverhoging
Relaties
- Routeren klantvraag verwerkt Klantvraag (AccessRelationship)
- Routeren klantvraag leidt tot Huurgeschil (tbv huurcommissie) (TriggeringRelationship)
- Routeren klantvraag leidt tot Behandelen ingediend bezwaar huurverhoging (TriggeringRelationship)
- Routering klantvraag bedient Routeren klantvraag (ServingRelationship)
- Afhandelen klantvraag aggregeert Routeren klantvraag (AggregationRelationship)
- Verwerking klantvraag bedient Routeren klantvraag (ServingRelationship)